مشكلة حظر المقالات الفورية 2018 وطرق حلها

مشكلة حظر المقالات الفورية 2018 وطرق حلها
مشكلة المقالات الفورية 2018 وطرق حلها

Lost Access to Instant Articles


We have taken steps to revoke publishers' access to Instant Articles under specific circumstances, detailed in this report. This action is intentional, is not a bug with our systems, and cannot be solved by one of our support engineers on your behalf.

If you are a publisher who has been affected, please go to your Page settings -> Publishing Tools for more information as to the reason your access has been revoked, and follow the appropriate instructions as detailed below:

1. Inactive Publisher

Issue: You've lost access to Instant Articles because you've become an inactive publisher. Instant Articles now requires publishers to publish at least one article every 90 days, though we will be actively monitoring this number and may adjust as needed.

Solution: To reapply for access to Instant Articles and all of your saved info, create at least 10 articles in your production library, and submit for review.

2. Low Readership

Issue: Your articles either have minimal readership or are not currently meeting the content policies hear for Instant Articles.

Solution: Review the content policies carefully to ensure your content is in compliance, and make any necessary changes. To reapply for access, submit for review when you have at least 10 articles in your production library and have increased your traffic.

3. Non-compliance with Monetization Eligibility Standards

Issue: Your Page does not comply with our Monetization Eligibility Standards hear.

 Please note that, in order to use Instant Articles, your Page needs to comply with these standards - even if you do not intend to monetize your Page.

Solution: Review the Monetization Eligibility Standards carefully to ensure compliance, and make any necessary changes. Submit a Monetization eligibility appeal via the following form:  hear 

Last year, we launched Monetization Eligibility Standards hear to ensure that partners earning money for their content on Facebook contribute positively to the community and comply with our platform policies and standards, and also that content monetizing with Facebook tools is safe for brands to advertise against hear

We are unable to investigate your case individually, or make any changes on your behalf.



لقد اتخذنا خطوات لإبطال وصول الناشرين إلى المقالات الفورية في ظل ظروف محددة ، مفصّلة في هذا التقرير. هذا الإجراء متعمد ، وليس خطأً مع أنظمتنا ، ولا يمكن حلّه بواسطة أحد مهندسي الدعم لدينا نيابةً عنك.

إذا كنت ناشرًا قد تأثر ، فيرجى الانتقال إلى إعدادات الصفحة -> أدوات النشر لمزيد من المعلومات عن سبب إبطال إمكانية الوصول ، واتباع الإرشادات المناسبة كما هو مفصل أدناه:

1. غير نشط الناشر


المشكلة: لقد فقدت إمكانية الدخول إلى المقالات الفورية نظرًا لأنك أصبحت ناشرًا غير نشط. تتطلب المقالات الفورية الآن من الناشرين نشر مقالة واحدة على الأقل كل 90 يومًا ، على الرغم من أننا سنراقب هذا الرقم بشكلٍ نشط وقد يتم تعديلها حسب الحاجة.

الحل: لإعادة تطبيق للوصول إلى المقالات الفورية وكل المعلومات المحفوظة ، أنشئ 10 مقالات على الأقل في مكتبة الإنتاج ، وأرسلها للمراجعة.

2. انخفاض القراء


المشكلة: إما أن مقالاتك لها الحد الأدنى من القراء أو أنها لا تلبي حاليًا سياسات المحتوى هنا للمواد الفورية.

الحل: راجع سياسات المحتوى بعناية لضمان توافق محتواك وإجراء أي تغييرات ضرورية. لإعادة تقديم طلب الوصول ، أرسل للمراجعة عندما يكون لديك 10 مقالات على الأقل في مكتبتك الإنتاجية وتزيد عدد الزيارات.

3. عدم الامتثال لمعايير أهلية تحقيق الدخل


المشكلة: لا تلتزم صفحتك بمعايير التأهل لتحقيق الدخل هنا  يرجى ملاحظة أنه من أجل استخدام المقالات الفورية ، يجب أن تلتزم صفحتك بهذه المعايير - حتى إذا لم تكن تنوي استثمار صفحتك.

الحل: راجع معايير أهلية تحقيق الدخل بعناية لضمان الامتثال وإجراء أي تغييرات ضرورية. أرسل طلب الاستحقاق المتعلق بتحقيق الدخل عبر النموذج التالي: هنا 

في العام الماضي ، أطلقنا معايير الأهلية لتحقيق الدخل هنا 

للتأكد من أن الشركاء الذين يكسبون أموالًا لمحتوياتهم على Facebook يساهمون بشكل إيجابي في المجتمع ويمتثلون لسياسات المنصة والمعايير ، وأيضًا أن المحتوى الذي يحقق الدخل باستخدام أدوات Facebook يعد آمنًا للعلامات التجارية للإعلان عنه هنا
لا يمكننا التحقيق في حالتك بشكل فردي أو إجراء أي تغييرات نيابةً عنك.

المصدر


رسالة ورؤية موقع بوابات كوم

موقع بوابات كوم يحتوى على كثير من المقالات والدروس في عدة مجالات كالعمل الحر والربح من الانترنت والمجالات التعليمية والصحية والرياضية وكذلك مجال شروحات البرمجة والكثير من التصنيفات المختلفة والتي تُغني من يريد انشاء موقع نموذجى رائد عن طرح الاستفسارات والاسئلة التي تتعلق بعالم الإنترنت كما يتميز موقع بوابات كوم أن له فريقً مهمته هي مراجعة كل المقالات المطروحة عليه ولا يتم نشر أي مقال في حالة كان مكررًا أو عديم الفائدة؛ لذلك أي مقال سوف تجده على موقع بوابات كوم سيقدم لك معلومات هامة كتبها مطورون بارعون في أعمالهم، وراجعها ورائهم فريقًا مميزا متخصصا.




شاهد ايضاً المقالات الفورية
المزيد من المقالات الفورية